Ervaringen met De Brug

De Brug Revalidatiezorg is een nieuwe en moderne praktijk in Groningen die in het voorjaar van 2023 de deuren opende voor patiënten. Bij ons staat aandacht en deskundigheid centraal. We zijn dan ook zeer trots op een gemiddelde score van een 8,4 voor onze zorg. Patiënten van De Brug Revalidatiezorg voelen zich gehoord, serieus genomen en goed begeleid. Lees hieronder enkele uitspraken van patiënten over hun ervaring bij ons.

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.

Brede aanpak

De arts biedt een luisterend oor en werkt aan een oplossing van het probleem in bredere zin. De brede aanpak is mij erg goed bevallen en de vervolgbehandeling daarbij ook.

Kennis en kwaliteit

Kennis, kwaliteit, ervaring en begrip van De Brug Revalidatie zorgde ervoor dat “mijn” probleem bij de juiste partijen onder aandacht gebracht werd! Waar de aan het ziekenhuis gekoppelde revalidatiearts het liet afweten maakte De Brug Revalidatiezorg het allemaal weer goed. Men heeft goede contacten met de verschillende instanties en artsen/chirurgen waardoor onnodige vertraging wordt voorkomen.

Geven niet op

Een plek waar ze niet opgeven met zoeken naar de oorzaak! Voor mij de eerste plek waar ik echt gezien en gehoord ben. Ze denken mee en klachten worden serieus genomen.

Voldoende onderzoek

Er wordt goed geluisterd naar de klacht en voldoende onderzoek gedaan.

Korte lijntjes

Ik ben erg goed geholpen. De lijntjes zijn kort met ziekenhuis en andere hulpverleners.

Oplossingen zoeken

Een aardige attente en vooral goed luisterende arts, die meedenkt en met ideeën komt. Ik heb de aandacht en betrokkenheid van de arts als zeer prettig ervaren. Er werd telkens ruim de tijd genomen om samen naar oplossingen te zoeken. Helaas zijn mijn klachten (artrose) niet echt afgenomen, maar ik heb er wel iets beter mee leren omgaan. De geadviseerde wisseling van orthopedische schoenmaker heeft mij wel een voordeel opgeleverd.

Tijd

Er wordt naar de wens van de patiënt geluisterd. En ze nemen echt de tijd voor je.

Luisteren

Ik voelde me zeer serieus genomen. Er wordt goed naar je geluisterd en onderzocht. Klachten worden serieus genomen.

Goed contact

Ongeveer 2 jaar lang zit ik nu bij De Brug Revalidatiezorg. Fijne mensen om een gesprek mee te hebben en om naar een oplossing te zoeken. In die twee jaar heb ik vele therapieën en onderzoeken gehad. Veel heeft geholpen, helaas zijn wel mijn klachten voor nu terug en word ik doorgestuurd naar het UMCG. Maar in de tijd dat ik hier was, heb ik altijd goed contact gehad.

Betrokken

De Brug Revalidatiezorg is erg betrokken. Klachten worden serieus genomen en nieuwe ideeën worden ingebracht. Er wordt goed naar je geluisterd.

Vriendelijk en deskundig

Ik ben snel, uiterst vriendelijk en naar mijn mening zeer deskundig geholpen. Ik ben bij de Brug terecht gekomen, omdat ik een second opinion wilde. Dit heeft geleid tot het bewijs dat ik echt wel iets gebroken had, iets wat door andere artsen te weinig was onderzocht. Ik ben serieus genomen en goed geholpen. Ik ben blij dat ik door mijn huisarts naar de Brug doorverwezen ben.

Begeleiding

Zelf heb ik een goede ervaring ondervonden bij De Brug. Ze blijven hun cliënten begeleiden.

Duidelijk

De arts is zeer gedreven en heeft inlevingsvermogen in de patiënt. Hij komt met goed advies en alles wordt zeer duidelijk uitgelegd. Dat heeft mij enorm geholpen.

Brede kijk

Samen met de patiënt en andere zorgverleners wordt er gezocht naar een oplossing. Ze kijken breder dan alleen naar het bestaande probleem.

Uw ervaring hier?

Bent u in zorg geweest bij De Brug? Dan waarderen wij het enorm als u uw ervaring met ons wilt delen. In de vragenlijst komen onderwerpen aan bod zoals de communicatie, de deskundigheid van de zorgverlener en de manier waarop u bent begeleid. Het invullen van de vragenlijst duurt slechts een paar minuten.

Uw antwoorden worden anoniem verwerkt en zijn niet te herleiden naar u als persoon door de zorgverleners. Geeft u toestemming om uw ervaring te delen op de website? Dan plaatsen wij de review op deze pagina.

“Bent u tevreden? Zeg het anderen. Heeft u klachten? Zeg het ons. Bedankt!”